2011. február 22.

Száguldás az éterben

Solya

6. fejezet

- Elérkezett a fél kettő, amikor is átadom a stafétabotot a programigazgatónknak, Orsolya Fábiánnak. Remélem, jól szórakoztatok velem és a továbbiakban is hallgatjátok a Speed FM-t. Sziasztok – köszönt el Es a hallgatóktól.
- Itt pedig Orsolya Fábián jelentkezik Bahrainből. Fél óra és kezdetét veszi a 2011-es szezon első időmérő edzése. Gondolom minden Forma-1 rajongó nagyon kíváncsi, hogy mi fog kisülni belőle, hisz a tesztekből nem lehet semmit sem biztosra venni. Az időmérő alatt se feledkezzetek meg rólunk, hisz 3 órányi zene vár rátok, majd 5-kor vendégünk lesz Sebastian Vettel, a 2010-es világbajnok. Ahogy nemrég Jaime-től, úgy tőle is kérdezhettek majd, csak írjatok a Facebook oldalunkra, esetleg SMS-t vagy tárcsázzatok minket telefonon. Az országokhoz tartozó hívókódokat megtaláljátok a Speed FM hivatalos oldalán. Most pedig már csak 20 perc van az időmérő kezdetéig! A boxoknál elég nagy a mozgolódás, ahogy látom, mindenki készülődik. Most pedig jöjjön egy szám, Miley Cyrus-tól az I Miss You.. Utána pedig beszámolok a szabadedzések eredményeiről.
Miután lement a szám és elmondtam mindent, amit tudni lehetett a szabadedzésekről már csak 2 perc maradt.
- 2 perc és kezdetét veszi az időmérő, itt a Speed FM-en pedig 3 órán keresztül mennek a legjobb zenék. Azt se felejtsétek el, hogy 5-kor velünk lesz Sebastian Vettel, akinek írhattok kérdéseket, amiből már így sincs hiány. Ezek mellett pedig kitárgyaljuk vele az időmérőn történteket. Az első szám Justin Bieber Pray című száma lesz. Nagy kedvencem ez a szám, már csak a klipje miatt. Szerintem nem sok olyan sztár van, akik ellátogatnak a hátrányos helyzetű emberekhez. A Pray után Jesse McCartney énekel nekünk a gyönyörű lélekről, a Beautiful Soul című számban.
Ezután még sok-sok dalt lejátszottunk, mint például Pink - Fucking Perfect, Katy Perry – Teenage Dream, ABBA – Thank you for the music és még rengeteg mai és régi slágert. Háromnegyed ötkor elkezdtem böngészni az SMS-eket, Facebook üzeneteket kérdések után kutakodva. Öt előtt pár perccel meg is érkezett az interjúalany, Sebastian Vettel, aki a gyönyörű szempár tulajdonosán kívül a másik személyes kedvencem.
- Szia. Orsolya Fábián vagyok. Fáradj beljebb.
- Szia. Sebastian Vettel.
- Pár perc és kezdünk – mondtam még Seb-nek – a három órás zenei műsort Innával és a Goodbye-jal zárjuk, utána pedig beszélgetek Sebastian Vettel-lel! Amíg a szám tart, nyugodtan írhattok még kérdéseket a számára.
Miután lement a szám kezdődött a beszélgetés.
- Már vissza is tértünk és itt van a stúdióban Sebastian Vettel, a 2010-es Formula 1-es világbajnok, aki jelenleg a Red Bull Racing pilótája. Sebastian, köszönjük, hogy elfogadtad a meghívást.
- Én köszönöm a meghívást. És szólíts nyugodtan Seb-nek.
- Rendben. Most már tudhatjuk, hogy te nyerted az időmérőt és holnap te rajtolhatsz a futamon a pole pozícióból. Hogy érezted magad az időmérő alatt és mit vársz a holnapi versenytől?
- Nagyon jól éreztem magam, felemelő érzés volt újra autóba ülni. Bár ez mindig az, és külön örülök, hogy ismét sikerült jól kvalifikálni magunkat a versenyre, habár nagyon sok csapat közel van, ez látszik az időeredményekből is. Éppen ezért nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, nem lehet tudni melyik csapat mire lesz képes a futamon. Ez még csak az első verseny lesz és szerintem csak a második-harmadik után lehet felállítani valamelyest az erősorrendet. Azonban mindig történhetnek hibák, ahogy tavaly is láthattuk. Nehéz lesz a rajt, mert nagyon erős versenyzők vannak a mögöttem levő rajtkockákban, bár az egész mezőny nagyon erős idén.
Még beszélgettünk egy picit az időmérőről és a holnapi futamról, meg úgy amblock a Forma 1-ről, majd jöhettek a rajongói kérdések.
- Az első kérdés Kim-től érkezett. Milyen a kapcsolatod a csapat tagjaival, illetve kikkel ápolsz különösen jó kapcsolatot?
- Igazából mindenkivel jóban vagyok, legyen az felszolgáló, mérnök, szerelő, de akárki. Nekem az elvem az, hogy ha ők nem lennének, akkor nem sikerült volna megszerezni a VB címet. Ebben ők is benne vannak, beosztástól függetlenül. Igyekszem mindig beszélni velük legalább pár szót.
- Mennyire tartod a kapcsolatot Michael Schumacherrel?
- Minden hétvégén beszélünk pár szót, de van, hogy összeülünk pár órára, egy hosszabb beszélgetésre.
- Miért pont ő a példaképed?
- Csodálom, azért amit elért az autósportban és hatalmas tehetségnek tartom, ami meg is mutatkozott. Kis koromban mindig rá akartam hasonlítani, én akartam lenni a fiatal Schumi. Emberileg is nagyra értékelem.
- Teljesen megértelek.
Ezeken kívül még rengeteg rajongói kérdést tettem fel, majd elérkezett az utolsó kérdés ideje is.
- Összejönnél egy rajongóval?
- Ez sok mindentől függ. De mindig bennem lenne a kétely, hogy a „hírességet” látja bennem és nem azt az embert, aki igazából vagyok.
- Ezt azt hiszem mindannyian megértjük. Azonban bármennyire is szívesen folytatnám ezt az élvezetes társalgást, a műsoridőnek sajnos vége. Még egyszer köszönöm, hogy eljöttél ma hozzánk. Sok sikert kívánok a holnapi futamhoz.
- Köszönöm. Sziasztok.
- Szia. Most következzen egy szám, Rihanna-tól a Rude Boy. Ez alatt én összeszedem a cókmókon és a pálya területén, illetve a paddockban megpróbálok elkapni egy-két rajongót vagy csapattagot. Velük elmegyek egy pályabejárásra és beszélgetünk az ő Forma 1-es szemszögükről.
A három csajjal útnak indultunk és sikerült is találnunk pár bennfentest, akikkel kielemeztük a pálya egyes részeit. Elmesélték, hogy ők hogyan kerültek ide, miért szeretik a Forma 1-et, mi a munkájuk és ezzel milyen kötöttségek járnak. 8 után visszamentünk a home-ba és én mentem vissza a stúdióba, ahol 1-ig vezettem a zenei blokkot, amikor is Noncsi átvette tőlem, mert én még holnap délelőtt műsort vezetek, délután pedig Lau lesz bent. 1-kor nem mentem vissza a hotelbe, hanem kint aludtam és reggel fáradtan vettem tudomásul, hogy már is reggel van. 7-kor beültem a stúdióba és a reggeli műsor után egészen délig zene ment, majd én mehettem, mert Lau átvette a helyemet. Azonnal rohantam enni, hisz még nem ettem semmit a mai nap. Hatalmas élvezettel fogyasztottam el a bolognai spagettimet és utána a nagyon nagy szelet csoki tortát is. Volt még egy kis időm a futamig, így sétálgattam a boxok előtt és nézelődtem, érdeklődve figyeltem, ahogy minden csapat hatalmas gőzzel készül a futamra, hogy a legjobb formájukat hozzák. Még soha nem voltam kint ezidáig egy futamon sem. Nem igazán álltunk úgy anyagilag, hogy egy ilyet megengedhessünk magunknak, így ez egy különleges és új élmény volt számomra. Fél órával futam előtt értem vissza a rádióba. Noncsival és Es-sel odakészítettünk mindent a TV elé és vártuk a futamot, ami hamarosan el is kezdődött. Vicces volt amikor Lau zenék alatt kirohangált néha megnézni hogy áll a futam és utána rohant vissza, hogy ne késsen el. A futam sorrendje nem változott, Vettel, Hamilton, Alguersuari lett a sorrend. A kis spanyol nagyon ujjongott a dobogón, hisz ez volt az első alkalom, hogy a király kategóriában felállhatott a dobogóra. Lau még bent maradt 7-ig, de mi többiek visszamentünk készülődni az esti after party-ra, amit mindannyian rettentő izgalommal vártunk. Igyekeztünk úgy felöltözni, hogy ne legyünk túl kihívóak,de azért még is csinosak maradjunk. Fél 8-kor Lau is megérkezett, elkészült, majd egy gyors vacsora után 9 körül elindultunk a buli helyszínére. Nem sejtettük mi vár ránk aznap éjszaka.

2 megjegyzés:

  1. Szuper rész lett!
    Rajongói kérdések, kék szemek... és az első futam 8I (ami elmarad grrr)
    Úgy várom már, h mindenki megtalálja a maga párját!
    Még egyszer szupi lett!
    Gyors folytit!
    Puszi:Icu

    VálaszTörlés
  2. Szia Icu! :)
    Köszönjük! :) Elméletileg este lesz rész. :)
    puszi: brigcs :)

    VálaszTörlés