2011. június 24.

Száguldás az éterben

15. fejezet

Solya

Vasárnap, ahogy minden reggel egy futamhétvége során, korán mentünk ki a pályára. Az éjjel Es volt bent, míg délelőtt Lau lesz, és délután én váltom őt, mivel Rob érkezik, mint szakmabeli és a csajok úgy gondolták segítenek nekem egy kicsit. A délelőtt nagy része semlegesen telt, nem volt semmi különös. Mielőtt felváltottam volna Lau-t, gyorsan megebédeltem, kicsit rendbe szedtem magam és a pillangók folyamatosan költöztek a gyomromba, ahogy közeledett háromnegyed kettő. Ekkorra vártuk ugyanis Robertet. Fél kettőkor már tiszta ideg voltam és alig bírtam egy helyben ülni, pedig kénytelen voltam. A zenék mentek és pontosan háromnegyed kettőkor megláttam Robertet, ahogy Noncsi bekíséri hozzám.
- Szia Solya! Meghoztam a szakkommentátort. De nekem mennem is kell már, hisz mindjárt kezdődik a futam. Sziasztok! – Észrevétlenül rám kacsintott, majd kiment.
- Azt hiszem találkoztunk már, de azért bemutatkoznék. Robert Kubica – nyújtotta a kezét.
- Orsolya Fábián. Örülök, hogy elfogadtad a meghívásunkat. De gyere, üljünk is le, hisz tényleg mindjárt kezdődik.
Ezekre az alkalmakra a stúdióba be van szerelve egy kivetítő, amin mi is látjuk az eseményeket és kommentálni tudjuk őket. Főleg Robert persze.
Szóval helyet foglaltunk, megkértem Rob-ot, hogy vegye fel a fülhallgatót, majd indulhatott is a műsor.
- Szép délutánt kívánok minden kedves hallgatónak! Orsolya Fábián vagyok és örömmel jelentem be, hogy Robert Kubica lesz a mai segítségem a futam alatt. Köszöntelek Robert.
- Én is köszöntöm a kedves hallgatókat. És köszönöm a meghívást.
- Inkább mi köszönjük, hogy elfogadtad. Először is, hogy vagy? Gondolom, ez sok rajongódat érdekli.
- Egyre jobban vagyok, köszönöm szépen. És remélem, hogy minél hamarabb visszatérhetek a versenypályára.
- Ennek örülök. Ahogy látom a mezőny felsorakozott és hamarosan elindul a felvezető körre. Esetleg vannak tippjeid a versenyre?
- Nem szeretnék ilyenekbe bocsátkozni, de a legnagyobb esélyesnek a McLaren-t és a Red Bull-t tartom.
- Gondolom, azért örülnél, ha a csapatod is jó hétvégét zárhatna. Velük kapcsolatban mire számítasz?
- Természetesen, nagyon jó lenne pontot szerezni. Nem tudom, mire számítsak. Reméljük a legjobbakat.
Végül láttuk, hogy a felvezető kör végére értek és hamarosan kialudtak a piros lámpák, ami a startot jelezte. Sajnos Sebastian-nak nem sikerült jól a rajt, így visszaesett a harmadik helyre. A vezetést Alonso vette át, a második helyen pedig Webber állt. Rögtön a rajt után volt egy baleset is, ami után ki állni kényszerült három pilóta, mégpedig Liuzzi, Buemi és Kobayashi. A verseny során Fernando kapott egy bokszutca áthajtásos büntetést, a rajtnál való kiugrás miatt. Egy másik ütközés is volt, mégpedig Jaime és Adrian között, valamint a verseny után Lewis is Seb párharcát is vizsgálni fogják.
El kell mondjam nagyon jól éreztem magam a verseny alatt. Főleg persze azt, hogy a szépszemű is velem egy légtérben volt. Sokszor mosolyogtunk egymásra és mindig próbált belevonni a kommentálásba, szóval tényleg nagyon nagyon jó volt a délután. De sajnos elérkezett a futam vége.
- A dobogóra végül Button, Hamilton és Rosberg állhat fel. Gratulálunk nekik és persze az összes többi versenyzőnek! Nagyon jó versenyt láthattunk. Robert, neked mi a véleményed?
- Egyetértek, nagyon izgalmas és érdekes verseny vagyunk túl. Mindegyik csapat és mindegyik pilóta kihozta magából a maximumot. Remélem nemsokára én is ezt tehetem.
- Mi is reméljük, hogy hamarosan neked is szurkolhatunk a versenypályán. Egy dallal szeretnénk tőled búcsúzni és köszönjük, hogy itt voltál. Tehát fogad szeretettel Bruno Mars-tól a Billionaire-t.
- Köszönöm szépen. Sziasztok!
Elindítottam a számot, majd levettük a fülhallgatókat.
- Nagyon jól éreztem magam – kezdte Rob – és mi lenne, ha ezt folytatnánk este? Mármint ne gondolj semmi rosszra, csak ha te is úgy gondolod, illetve szeretnéd, mehetnénk együtt a buliba.
- Nem gondoltam semmi rosszra, nyugi. Szívesen elfogadom az ajánlatod.
- Akkor mi lenne, ha érted mennék fél kilencre? Hol is szálltok meg?
Gyorsan megbeszéltünk még mindent, majd ő ment is. Előtte kaptam két puszit, az arcomra persze.
Még bent kellett maradnom pár órát, majd siettem vissza készülődni. Először rendeltem kaját, addig előkerestem, hogy mit szeretnék felvenni, majd gyorsan megvacsoráztam. Utána fürödtem, megmostam a hajam, fogat mostam meg ilyenek. Feltettem egy füstös sminket, a hajamat pedig kivasaltam, majd felvettem egy díszes mini ruhát, amin egy öv volt a mell alatti részén. A hűvös idő miatt pedig egy fekete magas sarkú csizmát választottam, és magamhoz vettem egy fekete dzsekit. Épphogy elkészültem, ugyanis már negyed kilencre járt az idő, így elindultam lefelé.

Rob már ott volt, így gyors köszöntés után elindultunk a hely felé, ahol az afterparty megrendezésre kerül. Út közben beszélgettünk egy kicsit, megjegyezte, hogy nagyon csinos vagyok. Mondanom se kell, mennyire jólesett. Miután megérkeztünk, letettük a kabátokat a ruhatárba és elindultunk a bárpult felé, hogy igyunk valamit. Úgy döntöttem, hogy ma józan akarok maradni, így maradtam egy alkoholmentes koktélnál, Rob pedig, mivel vezetett, csak egy narancslevet kért. Észrevettük, hogy az egyik asztaltól nagyon integet valaki, így odamentünk. Fernanado volt az, vele ült még Jarno Trulli és Mark Webber is. Csatlakoztunk hozzájuk, majd elindult a beszélgetés és sikerült jobban megismerni a négy srácot, persze főleg Rob-ra koncentráltam. Sokat nevettünk és viccelődtünk, jól telt az este e része. Olyan éjfél körül lehetett, amikor Rob meglepő kéréssel állt elő.
- Nem táncolunk egyet? – mutatott a tánctér felé, ahol már páran lézengtek.
- Végül is, miért ne?
Éppen egy lassú szám ment, így a nyakába fontam a karjaim, ő pedig a derekamon pihentette az övéit és lassan ringatóztunk a zene dallamára. Ahogy belenéztem a szemeibe, elvesztem. Még jobban megbizonyosodtam, hogy még egy ilyen gyönyörű szempár, mint az övé, nincs a világon. De nem csak a szemei, hanem maga az egész férfi csodálatos volt számomra. Pár lassú szám után a DJ váltott a tempón és gyors számok következtek, amik közül szintén végigtáncoltunk párat. Végül szomjasak lettünk és visszamentünk inni. Úgy döntöttem, hogy kimegyek egy kicsit levegőzni. Nagyon jól esett a friss levegő, a benti melegség és fülledtség után. Pár perce állhattam kint, amikor éreztem, hogy valaki átkarol hátulról. Nagyon meglepődtem, talán sikkantottam is egy picit.
- Nyugi, csak én vagyok – nyugtatott meg Rob.
- Rendben – fordultam meg az ölelésében és rámosolyogtam.
- Tudnod kell, hogy nagyon jól érzem magam a társaságodban és nagyon kedvellek.
- Én is így érzek.
Azt vettem észre, hogy arcunk egyre jobban közeledik egymáshoz. Automatikusan csuktam be a szemeimet és vártam az édes támadást. Aztán, ahogy ajkaink összeértek, lassan kóstolgatni kezdték egymást, eleinte gyengéden, majd lassacskán egyre szenvedélyesebben. Ahogy elváltunk, egymásra mosolyogtunk és az este további részében is élveztük egymás társaságát.

3 megjegyzés:

  1. Na most már tényleg a Fernandos rész következik!Ugye?
    Ez jó volt gratula.
    Sziasztok:ditke

    VálaszTörlés
  2. szia ditke!
    igen, most Fernandos rész lesz. :D
    köszönjük a komit! :)
    brigcs

    VálaszTörlés
  3. Hurrá,és köszi!
    ditke

    VálaszTörlés